Praca – Koordynator Wolontariatu
POGOTOWIE RATUNKOWE W JELENIEJ GÓRZE
Poszukuje kandydata na stanowisko: Koordynator Wolontariatu
wymiar etatu: ½
Miejsce wykonywania pracy: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
Główne obowiązki:
- przygotowywanie i wdrażanie strategii współpracy z wolontariuszami, w tym m.in.: bieżące identyfikowanie potrzeb Pogotowia w zakresie wolontariatu,
- prowadzenie stałych spotkań i naboru wolontariuszy,
- zapoznanie wolontariuszy z kulturą organizacyjną Pogotowia,
- opracowywanie w ścisłej współpracy z Działem Kadr kwestii formalnych (umowa, ubezpieczenie, przygotowanie miejsca pracy i niezbędnych narzędzi),
- planowanie i organizowanie szkoleń,
- wdrażanie i przygotowywanie wolontariuszy do pracy, opracowywanie harmonogramów pracy, nadzorowanie pracy wolontariuszy i dbanie o ich rozwój,
- dbanie o dobre relacje w poszczególnych grupach wolontariuszy oraz twórczą atmosferę pracy,
- przeprowadzanie spotkań okresowych i podsumowujących, ewaluacja pracy wolontariuszy, motywowanie i nagradzanie wolontariuszy.
Wykształcenie:
- wykształcenie średnie;
Wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie;
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy;
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.
Wymagania dodatkowe:
- zaangażowanie i rozwinięte zdolności komunikacyjne;
- otwartość na ludzi, umiejętność tworzenia dobrych relacji;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność zarządzania ludźmi;
- opanowanie, odporność na stres.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej CV do dnia 15 listopada 2023 r.. na adres do korespondencji Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze: 58-506 Jelenia Góra ul. Ogińskiego 6 lub email, który jest dostępny na stronie internetowej Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna zamieścić w treści swojego CV klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji, przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze ul. Cieplicka 126A 58-570 Jelenia Góra, na potrzeby procesu aktualnej rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2018 r. (poz. 1000) i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO)”.
Oferty nie zawierające zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będą rozpatrywane procesie rekrutacji.
Obowiązek informacyjny dla kandydatów biorących udział w postępowaniu rekrutacyjnym w Pogotowiu Ratunkowym w Jeleniej górze
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych dalej zwane: „RODO”), informujemy iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze ul. Cieplicka 126A w Jeleniej Górze.
2. Kontakt do Inspektora Danych Osobowych pod numerem telefonu 75 75 264 62.
3. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:
1) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22¹ kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, imion rodziców, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
2) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
3) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
4) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
4. Dane mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, lub innym podmiotom, jeżeli ich przekazanie wynika z obowiązujących przepisów prawa.
5. Dane będą przechowywane do dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego, po tym okresie zostaną zniszczone.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania i uzupełnienia danych osobowych, które można zrealizować za pomocą wniosków znajdujących się na stronie internetowej pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze przesyłanych drogą e-mailową na adres inspektora ochrony danych lub złożonych w sekretariacie Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7. Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
8. Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
9. Informujemy o przysługującym prawie:
- dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do usunięcia danych w przypadkach określonych w art. 17 RODO,
- do przeniesienia danych osobowych do innego administratora, jeżeli jest to możliwe technicznie oraz prawo do otrzymania kopii danych w ustrukturyzowanym formacie, przy czym z niniejszego prawa można skorzystać wyłącznie, gdy przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,
- do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, przy czym nie wpływa ono na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania tych danych,
- do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, kancelaria@uodo.gov.pl.