Praca – Specjalista do spraw zamówień publicznych
POGOTOWIE RATUNKOWE W JELENIEJ GÓRZE
Poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalisty do spraw zamówień publicznych
Główne obowiązki:
- wybieranie właściwego trybu udzielenia zamówienia publicznego,
- weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, i sposobu oceny ich spełniania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zamówień, publicznych oraz regulaminem wewnętrznym,
- sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- przygotowywanie i publikowanie ogłoszeń dotyczących postępowań, przygotowywanie/weryfikacja i akceptacja wniosków o uruchomienie postępowań zakupowych lub innych dokumentów rozpoczynających proces zakupowy,
- analiza rynku dostawców,
- udział w dokonywaniu oceny ofert; udział w pracach komisji przetargowych/zespołach zakupowych,
- koordynowanie czynności związanych z zawieraniem umów,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych sporządzanie, prowadzenie
i archiwizowanie dokumentacji postępowań, - monitorowanie realizacji planów zamówień publicznych,
- dokonywanie zakupów środków trwałych i materiałów z zastosowaniem przepisów ustawy
o zamówieniach publicznych, - sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach,
- umiejętność obsługi platform zakupowych,
- współpraca z komórkami merytorycznymi przy przygotowaniu i organizacji postępowań, w tym postępowań do 130 000 zł, w szczególności wsparcie w zakresie: weryfikacji opisów przedmiotu zamówienia, określania kryteriów oceny oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych postanowień umowy.
Wykształcenie: wykształcenie wyższe
Wymagania:
- znajomość przepisów prawnych dot. zagadnień związanych z zamówieniami publicznymi
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- gotowość do ciągłego podnoszenia swoich kompetencji;
- systematyczność i samodzielność w działaniu;
- terminowość, staranność, dokładność;
- umiejętność pracy w zespole;
- kultura osobista;
- gotowość do ciągłego podnoszenia swoich kompetencji;
- identyfikowanie się z misją Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze;
- prawo jazdy kat. B;
- doświadczenie w pracy związanej z zamówieniami publicznymi będzie dodatkowym atutem;
Oferujemy :
- umowę o pracę (pełen etat) lub inną formę współpracy, w zależności od wzajemnych uzgodnień, początkowo planowane jest zatrudnienie na okres próbny ok trzy miesiące;
- wynagrodzenie zależne od doświadczeń i kompetencji;
- rozwój osobisty i zawodowy;
- praca w przyjaznym zespole.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej CV do dnia 10.08.2022r. na adres do korespondencji Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze: 58-506 Jelenia Góra ul. Ogińskiego 6 lub e-mail, który jest dostępny na stronie internetowej Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze.
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna zamieścić w treści swojego CV klauzulę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji, przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze ul. Cieplicka 126A 58-570 Jelenia Góra, na potrzeby procesu aktualnej rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2018 r. (poz. 1000) i Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO)”.
Oferty nie zawierające zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będą rozpatrywane w procesie rekrutacji.
Obowiązek informacyjny dla kandydatów biorących udział w postępowaniu rekrutacyjnym w Pogotowiu Ratunkowym w Jeleniej górze
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych dalej zwane: „RODO”), informujemy iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
Cieplicka 126A w Jeleniej Górze. - Kontakt do Inspektora Danych Osobowych pod numerem telefonu 75 75 264 62
- Dane są zbierane w celu ich przetwarzania w związku z prowadzonym postępowaniem rekrutacyjnym na stanowisko pracy.
- Pozyskiwanie danych wynika z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora tj. art. 6 ust. 1 ( RODO ).
- Dane mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, lub innym podmiotom, jeżeli ich przekazanie wynika z obowiązujących przepisów prawa.
- Dane będą przechowywane do dnia zakończenia postępowania rekrutacyjnego, po tym okresie zostaną zniszczone.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania i uzupełnienia danych osobowych, które można zrealizować za pomocą wniosków znajdujących się na stronie internetowej pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze przesyłanych drogą e-mailową na adres inspektora ochrony danych lub złożonych w sekretariacie Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Dane wprowadzone do systemu informatycznego nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą poddawane profilowaniu.
- Administrator danych dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.